Csillagbérc

ahol a női lélek megpihen

Árcédulás női élet

Nőnek születtél, és ha szerencséd van, még szerettek is. Ha még nagyobb, akkor elfogadtad magadat, sőt te is szeretted. Aztán mégiscsak utolér a fogyasztói társadalom, mégiscsak kikerülsz a védelmező burkodból, és ha akarod, ha nem, meg kell alkotnod saját magadat. Ez a mai totális torzulásban majdnem lehetetlen. Bárhová nézel, azt sugallják feléd, te bizony soha nem leszel elég jó, de ha ezt a ruhát veszed, ha ezt a parfümöt fújod magadra, ha ebben a tűsarkúban szerencsétlenkedsz végig a pláza kövén, ha eleget költöttél sminkre, körömre, frizurára, akkor esetleg kíváncsi lesz majd valaki rád. Ha kellőképpen gumivá változol, beállsz a sorba, és gondolkodás nélkül befogadsz mindent, amit el akarnak neked adni, akkor tökéletesen elveszítesz mindent, amitől élhetnél, de cserébe bizony lesz rengeteg irigyed.

Mert ez kell a lányoknak. A menő csajok egészen biztosan attól menők, mert rengeteg lóvét tudnak arra költeni, hogy úgy nézzenek ki, ahogy. Elködösíti a látásodat a csillogás, és észre sem veszed a mögötte levő űrt. Hiszen ezeken a luxuslányokon olyan megfizethetetlen árcédula lóg, amiről te csak álmodozol. Nem teheted meg, hogy havonta vagyonokat költs a testedre, arra az egyébként kvázi burkodra, amiben megjelentél mint élet. És sajnálod, mert te is drága nő akarsz lenni, miközben éppen ezek a megjelölt összegek utalnak végtelen értéktelenségre. De kutya nehéz dolgunk van! Senki nem hibáztat, ha botladozol, mert megtépáz, összezavar, még akkor is, ha látni véled, hogy neked más úton kellene járnod. Akarod, állítod, hogy te nem fogod eladni magad, mégis azt tapasztalod, hogy az az árcédula rajtad van, és te jó, jobb, legjobb akarsz lenni, csakhogy elérhetetlen a célod, mert ahová vágysz, az valójában nem is létezik.

Alig tizenkét évesen már b kosaras melltartót hordtam. Azt hiszem, hogy itt kezdődött minden. A cici hatalma félelmetes, és legyél bármennyire is tiszta gondolkodású, egyszerűen képtelenség a helyén kezelni az érzést ennyi idősen, gyakorlatilag gyerekként, hogy kellesz. Hogy már megnéznek, hogy már megfordulnak utánad, ilyen beteg ez a világ. Korán kezdtem ebben a társasjátékban játszani a szerepemet, és a korhatárt bizony még alulról sem súroltam. Eleinte tetszett, azt hiszem. Eleinte mindenkinek tetszik, hogy értékesnek érzi magát, még akkor is, ha valójában ez egyáltalán nem ezt jelenti. Mire tizenöt lettem, addigra már a harminc felettiek is ott álltak a sorban, akik a bugyimba vágytak, őket is megbűvölte a cici hatalma. Csak én nem tudtam mit kezdeni vele. Én még a Dirty Dancing-ben éltem. Klasszik szerelmet kerestem, a drámát, a könnyeket, a varázslatot, amiről egy serdülő lány álmodozik, és mindig, de mindig csalódnom kellett, hogy bizony az akkor már c-n is túlmutató kosarakon túl nem látszott belőlem semmi. Csakhogy ezt sem lehet megérteni ennyi idősen. Bolyongtam az értetlenségben, hogy hogy a csudába lehet az, hogy nekem ennyi „pasim” van, valahogy ők nem engem látnak, és már én sem látom őket. Szerelemről beszéltek, miközben fogalmuk sem volt róla, hogy ki vagyok én, nem is érdekelt senkit. Csak én éreztem, hogy valahogy elvesztem ebben az egészben. Jöttek kalandok, és én vártam Patrick Swayze-t, hogy rántson már ki ebből a rémálomból, de nem jött, nem jöhetett, mert én még nem álltam erre készen. Csalódott, dühös és megalázott voltam állandóan, pedig mások azt látták, hogy játszadozom a fiúkkal. De ők engem csak használni akartak. És én szépen lassan el is hittem nekik, hogy bennem a jóisten adta cickókon kívül nincs is semmi. Beletörődtem, hogy a szerepem pusztán abból áll, hogy törődjek bele. Érted. Semmi más. Fogadjam el, hogy ennyire vagyok hivatott, és ne ellenkezzem, sőt örüljek neki, mert hát sokan felfigyelnek rám. Rám? Hát rám aztán nem. Ez olyan törés, amit akkor tudatosan még nem elemezgettem. Elfogadtam én is az árcédulámat. Bennem ennyi van. Hová törekedjek többre? Kellettem nekik, és mások azt mondták, hogy ez tök jó, nemhogy örülnék neki. Mire tanított ez? El lehet így felejteni, hogy hogyan kellene kimondani azt a nemet. Nem jön a szádra, mert valahol nagyon mélyen még mindig hiszel a mesédben, hogy jön majd az a herceg, és vége lesz végre. De sem A, sem B, de még a K sem akar visszarántani a valóságba, és felfedezni benned az értékeket, mert talán már azok is elvesztek mind. Ha meg csak árad van, de értéked nincs, akkor minek is küzdeni, ez a te sorsod. Kaptam egy női testet a gyermek lelkem köré, amit még nem tanultam meg használni. Később, amikor már igen, na akkor érkezett el a legalja. Rájöttem, hogy a férfiakat csak ez mozgatja, és mindegy hány évesek, hogy várja-e őket otthon a család, ott volt a szemükben, hogy mennyire nem kellene megerőltetnem magam, ha meg akarnám őket kapni. És megfizették volna szívesen az árat. A hosszú évek pedig ráébresztettek, hogy undorító az összes, és már megalázni sem vágytam őket. Kaptak eleget. És én hiába vártam az én történetemet, amiben végre magamra lelek, amiben szeretek és szeretnek, engem. Olyan igazi békében, hogy nem kell szexdívának kinéznem heti hét nap, és nem kell mást mondanom, mint amit gondolok, hogy egyszerűen letehetem, mi több eldobhatom végre az álarcomat. De nem ment. És csodáltam azt a néhány férfit, akit nem lehetett elcsábítani, mert szerette a feleségét. Oh, az maga volt a gyönyör! A remény, hogy még él a Földön ilyen, hogy talán egyszer én is megtalálhatom.

Egyenes volt az út a pusztulásba, és azt hiszem, hogy valóban meg kellett hozzá egy kicsit halnom, hogy megtaláljam azt az utat, aminek már a puszta létezésében sem hittem. Megkaptam a rákom, mert fel kellett ébrednem. Ezt mind be kellett ismernem, ezeket a fájdalmakat fel kellett szabadítanom, megküzdenem a tisztánlátással. Közben pedig annyira szerettem volna szeretni, annyira szerettem volna már valakinek odaadni azt, amim volt, de sehol nem találtam a helyem. Nem sajnáltam én ezt, csak valahogy feladtam. A lelket tépő felismerést egy igazán mély kilátástalanság, kétségbeesés követte, és végül a vegytiszta reménytelenség. Lehettem volna annyi lóvés faszi felesége, kitartottja, annyi ajánlatot kaptam erre. Mennyire jó lenne már nekem, hogy csak formában kell tartanom magam, és minden az ölembe hullik. Ez volt a cédulámon. Amit legszívesebben letéptem volna magamról. Egész másra vágytam. Jó lett volna melegítőben, kócosan, nagyon röhögve egy sörrel a kezemben átbeszélgetni egy éjszakát a világ nagy dolgairól, de semmiképpen nem a tengerparton bikiniben feszítve valaki mellett, akiben a pénzén kívül semmit nem látok. Ez nem jött. És én tényleg feladtam. Széttártam a karom, és azt mondtam, hát ennyi. Alkalmatlan vagyok arra, hogy szeressenek, és alkalmatlan arra is, hogy szeressek.

Nem telt bele két hét, mikor megérkezett hozzám a szerelem, és még máig alig hiszem, hogy felbukkant a váratlanból, a semmiből, kézen fogott, és kirántott abból a szartengerből, amibe éppen belefulladni készültem. Nem volt ellenkezés, engem akart, és én is őt. Elvitte a rákom, ideadta a hitét, és én már több mint egy évtizede minden egyes nap szerelmes vagyok belé.

Már nem akartam más lenni, hanem végre felépíthettem önmagam, és szabadabb lehettem, mint valaha, mert szép lassan levetkőztem az összes elvárást. Azóta is kötelességemnek érzem, hogy nőtársaim, különösen a nagyon sérülékeny korban lévő tizenéves lányok szemét igyekezzek felnyitni saját belső szépségükre. Őket is benyeli a fogyasztói társadalom. Ha nem nézel ki egészen pornó színésznőnek, akkor nem fogsz kelleni. Pedig szegény srácok alig várják, hogy valaki más legyen, de a reklámok, az újságok, az egész média árucikket csinál ezekből az ártatlan lányokból. Azt tanítják nekik, hogy eladhatók. Költsenek bizony jó sokat arra, hogy szuper természetellenesek legyenek, mert csak akkor ugrik meg a címkén az az ár, ha már kellőképpen műanyagok. Kötelességünk tenni ez ellen, még akkor is, ha ezt az utat mindenkinek végig kell járnia. Nem szabad feladnunk önmagunkat soha, nem szabad azt hinnünk, hogy az árunk határoz meg bennünket. Tépjük le az a cédulát, és ébredjünk rá az értékeinkre. Minden nő csodálatos, és minden szépség – elcsépeltsége ellenére is- bizony belülről fakad.

arcedulasadasa.png

A Csillagbérc blog a Mama Manisha Mesék és Jóga részeként nőknek, anyukáknak, gyógyulni vágyóknak, útkeresőknek, úton levőknek, együttrezgőknek, spirituristáknak szolgáltat egy helyet, ahol a lélek pár percre megpihen, ahol kérdések ébrednek, és válaszok születnek.

További mesés és jógás tartalmakért pedig látogass el a

honlapunkra: www.mamamanisha.com illetve a

Youtube csatornánkra: https://www.youtube.com/@MamaManishaYoga

És csatlakozz hozzánk a közösségi média felületein is

Facebook: https://www.facebook.com/mamamanishayoga

Instagram: https://www.instagram.com/mamamanishayoga/

Pinterest: https://hu.pinterest.com/mamamanishamesei/

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagberc.blog.hu/api/trackback/id/tr1315298828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

humorpalanta 2019.11.10. 10:12:44

Haha, ez vicces, jó volt.
A "NŐ", aki arra vár, hogy a pasik rohangáljanak utána, jöjjön a tökéletes, csináljon mindent ő, a nőnek meg elég, ha jól néz ki és közben arra panaszkodik, hogy ez neki mennyibe kerül.

Még véletlenül sem esetleg úgy kellett volna, hogy a szépítkezés helyett magadat adod, ha már azt akarod, hogy magadért szeressenek, s emellett egy kicsit neked kellett volna a szerelem útját egyengetned.

Nekem is meg kellene írnom a saját blogposztomat arról, hogy a sok hülye picsának fingja nincs, hogy mit akar és hiába keresem a szerelmet már 10 éve, az összes inkább megbaszatja magát az alfahímmel, majd siránkozik, hogy az csak meg akarta baszni.

AK76 2019.11.10. 10:27:52

Ja, ja, elviselhetetlenül könnyű az a kibaszott lét, nem elég hogy bomba nő vagy, hogy mindenki téged akar, meg hogy a sánelzaraguccsi a fajtádból él, még Mr Tökéletesre is várni kell bazmeg, aki nem akar azonnal megbaszni csak másodjára, aki meglátja a C+os tőgyektől az Egyetlen, és Megismételhetetlenül Egyedi belsődet, és aki a "lényedért szeret" nem az eye candy külsődért.
Jótanács', vágasd le a melleidet, egyél napi 6000 kalóriát, tetováltasd a homlokodra hogy "HIV pozitív vagyok", hogy a kibaszott hímsoviniszta társadalom, meg a konzumidiótáknak fenntartott divatszakma ugyanúgy be akarjon árazni, csak amikor rádbasszák az árcédulát, még te akarj fizetni, hogy valaki észrevegyen, és voilá, máris rádöbbensz mennyire nem láttad a saját bomba testedtől te magad sem azt a kibaszott életet.

Nancsibacsi 2019.11.10. 10:32:30

Nagy a mellem - akkor megyek a plázába kirakni 12 évesen, mert majd ott rám talál az igazi. Hát nyilván - azok ott vannak, és pont a pláza-ribik között keresik a hercegnőjüket :-)
Komolyan bazmeg - megszakad a szívem azért, mert te kaptál egy Jolly Jokert osztásnál, és nem gyűjtöttél mellé SEMMI értékes lapot, aztán csodálkozol hogy nem nyersz. Előnnyel indultál a többi csajjal szemben, és egy nagy lóf.szt sikerült kihoznod az életedből. Gratulálok.

Csillagbérc 2019.11.10. 10:46:52

@Torokhang: Tetszenek a meglátásaid, de az alanyok és az állítmányok nem így egyeznek. Nem én voltam az, aki sok pénzt költött magára, és a plázát járta, és a külsején kívül semmi nem érdekelte. Nem volt mit magamra költeni, és éppen erről írtam, hogy erre a fajta életre kaptam sokszor lehetőséget, de engem ez nem vonzott. Csupán ezt láttam, látom magam körül a világban, és ettől szenvednek a nők. Ezen téren eléggé félreértetted az írásomat. Arról írtam, hogy a lányok túl hamar lesznek nők, és nem tudják, hogyan használják ezt, ezért inkább őket használják, és sajnos még azt is hajlamosak elhinni, hogy ez így van rendjén. Pont azt igyekeztem hangsúlyozni, hogy az ár helyett válasszuk inkább az értéket, és töltsük meg az életünket fontos dolgokkal. És bármennyire is furcsán hangzik, bizony egy 12 éves kislány még igenis hisz abban, hogy a szerelem olyan, mint a filmeken.

Csillagbérc 2019.11.10. 10:51:48

@Nancsibacsi: Meglehetősen sok az indulat a soraidban, pedig az írásom nem arról szólt, amit te kiolvastál belőle. Ez a rész nem rólam szólt. Nem én voltam a plázacica, és nem én voltam az, aki vagyonokat költött arra, hogy jól nézzen ki. Nem volt pénzem rá sosem, és egyébként sem tettem volna. Arról írtam, hogy ezt sugallja a nőknek a média, hogy csak akkor lesznek jó nők, ha ezt teszik. És ettől szenvednek, mert olyanok akarnak lenni, mint a szupermodellek. Az írásom éppen arra kívánta bátorítani a nőtársaimat, hogy ne akarjanak tucatbabák lenni, mert az igazi szépség nem ebből áll.

2019.11.10. 10:56:04

@Camelotr: felesleges, mert amit én mondok, azt nagyon más élettapasztalatok alapján mondom, aminek nem sok köze van a magyar valósághoz, így hát nyugodtan lehet kutyázni, sok szempontból abszolút jogos lehet.

AK76 2019.11.10. 10:59:43

@Csillagbérc: "Az írásom éppen arra kívánta bátorítani a nőtársaimat, hogy ne akarjanak tucatbabák lenni, mert az igazi szépség nem ebből áll."

Az írásodból ez az egyetlen ami garantáltan nem jött át.

2019.11.10. 11:01:44

@Csillagbérc: és ebben mennyi indulat, keserűség, kiégettség van vajon?
"Rájöttem, hogy a férfiakat csak ez mozgatja, és mindegy hány évesek, hogy várja-e őket otthon a család, ott volt a szemükben, hogy mennyire nem kellene megerőltetnem magam, ha meg akarnám őket kapni. És megfizették volna szívesen az árat. A hosszú évek pedig ráébresztettek, hogy undorító az összes, és már megalázni sem vágytam őket. Kaptak eleget."

KUHULIN 2019.11.10. 11:04:37

"Ez a rész nem rólam szólt."
Nyilván nem, mert egy unalmában blogoló, dagadt bányarém vagy... :D

Csillagbérc 2019.11.10. 11:08:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ebben nincs is semmi kivetnivaló! A kritika nem az igazi férfiakat illeti!

Csillagbérc 2019.11.10. 11:11:28

@Daenerys Targaryen: Rengeteg! Mert értéktelen kirakatnőből legalább annyi van, mint ilyen férfiból. Félreértés ne essék, ez nem az összes férfiról szólt, hanem csak azokról, akik a külsőn túl nem látnak semmit. És nem azt mondom, hogy rossz az, ha megnézzük a szépet, mert a szép az igenis vonzza a tekintet, legyen szó bármiről. A gond azzal van, hogy sok nő azt hiszi, hogy az igazi férfiak ott vannak ezek között, és csak a pénz számít.

A rokkant is ember · http://arokkantisember.blog.hu 2019.11.10. 11:11:31

@Csillagbérc: hát, én értem, hogy fáj neked, hogy csak a "cicit" veszik észre belőled...de mondok valamit...becsüld meg, hogy észrevesznek...és nem azért, hogy lesajnáljanak, vagy szánakozzanak rajtad.... mert az rosszabb, mint amit te éltél át, hidd el...

engem észrevesznek, de nem azért, mert szép vagyok...még csak nem is azért, mert nő.... engem csak megnéznek, de ennyi, és nem több...férfiként, ha mozgássérült vagy, a tested nem tárgy, csak egy életre szóló börtön...ahonnan a lakója ki tud nézni, de azt csak nézheti, hogy oda egy egészséges nő, önként, szerelemből be akarjon lépni.... csak álmodozhat....

2019.11.10. 11:15:18

@Csillagbérc: most komolyan írtad ezt a posztot és ez az életed?

Nagyon durva, hogy mennyire rosszul látod a "mai fiatalokat", ami teljesen nyilvánvalóan azért van, mert NEKED volt tré fiatalkorod. Mikor volt jobb fiatalnak lenni?

A negyvenes években? Amikor elvittek ágyútölteléknek vagy munkaszolgálatosnak? Ha meg csajként otthon maradtál, jó eséllyel megerőszakoltak?
Az ötvenes években? Amikor baszki akkora volt a nyomor, hogy sok helyen üveg nem volt az ablakokon?
A hatvanas-hetvenes években? Amikor a teleélvezett csajok több abortuszra jártak, mint szülésre?
A nyolcvanas években? Amikor tök nyilvánvalóvá vált, hogy egy suttyó életet élnek a nyugatiakhoz képest?
A kilencvenes években? Amikor munkanélküliség, kilátástalan nyomor meg alkoholizmus tarolta le a fél országot?

Mikor? Mikor volt ez az aranykor, amikor a fiatalok boldogan úgy éltek, ahogy azt a szüleik elvárták tőlük?

Értékekről beszélsz, de akkor kezdjük a legnyilvánvalóbbal. Érték a fiatalság és a szépség. Egy kórosan elöregedő, szarkedvű, pesszimista társadalomban ezek a dolgok különösen becsesek. Ha a társadalomnak bármi jövőképe lenne, az öregek adnák át a helyüket a fiataloknak, és nem fordítva. Tökmindegy: elherdáltad az értékeidet.

A pénz meg egy nagyon vicces dolog. Azt állítod, hogy szegény voltál. A lónak a faszát voltál az. Tudod, hogy mi a szegénység? Hogy NINCS ennivalód, ha mástól nem veszed el, a földön alszol és soha senkire sem számíthatsz. Ehhez képest te belső értékekről beszélsz meg csöcsökről, iskoláról, satöbbi. Szerintem nem tiltakozott volna az egyik szponzorod sem, hogy egy bőnyálasért vegyen neked pár könyvet vagy egy festőcuccot vagy egy távcsövet. Beleverted te az egészbe, és azért nem érdekeltek igazán ezek a palik, mert nem tartozott hozzájuk egyfajta érzelmi lángolás, amit a kihívások, a szerzés öröme, stb. táplál.

Ja, és még valami. A legtöbb kislány nem attól boldogtalan, hogy tengerpartra akarják vinni meg plázába, hanem pont attól, hogy NEM viszik.

2019.11.10. 11:16:53

@A rokkant is ember: teljesen igazad van, el is felejtettem az előbb, hogy egy full egészséges csaj írja ezeket, ami külön nevetséges valahol

Csillagbérc 2019.11.10. 11:17:36

@Eltévelyedés: Tetszik, amit írtál. Nem is igazán arról van szó, hogy hogyan választasz párt, hanem inkább arról, hogy azt látom, hogy a nők éppúgy szenvednek az ilyen igazi férfiak hiányától, mint amennyire a férfiak az ilyen igazi nőkétől.

KUHULIN 2019.11.10. 11:25:03

@A rokkant is ember: Nyugi, ismerek jómódú rokkantat, azt nem csak úgy nézik meg a nők... ;)
#mindennokurva :P

Csillagbérc 2019.11.10. 11:29:33

@Torokhang: Nem, látod, még mindig nem értjük egymást. Nem írtam azt, hogy ez máskor, máshogy jobb volt. És bizony azt sem, hogy szegény voltam. Értetted azt a részt, hogy serdülő lányokról írok? Tudod, 12-16 környékén, felnőttkorra ez a helyzet már egészen megváltozik, hiszen sokkal több választási lehetőséged lesz. Azt mondom, hogy ezek a kvázi kislányok álmodnak valamiről, amit a média táplál beléjük, hogy minden a pénzről szól, és elhiszik, hogy semmi mással nem kell törődniük, csak azzal, hogy tökéletesen nézzenek ki, bármi legyen is az ára. Ennek az elvárásnak a súlyáról írtam. Ezt nem én éltem meg, én tanultam, és bizony túráztam, olvastam, írtam, és rengeteget sportoltam. Én már nem vagyok fiatal. Nem akkor szenvednek ettől a szupermodell elvárástól a nők, amikor már saját egzisztenciát teremtettek, hanem amikor rá kellene ébredniük, hogy kik is ők valójában, mihez akarnak kezdeni az életükkel. És hidd el, sokan, ha nincs is mit enniük, ha végtelen nyomorúságos körülmények között élnek, akkor is tudnak azért sírni, mert úgy érzik, túl nagy az orruk, vagy valami egészen más dolog megzavarja ezt a képet. Nem találják magukban a szépet, mert elhiszik, hogy minden csak a külsőről szól.

Csillagbérc 2019.11.10. 11:32:22

@A rokkant is ember: Ne érts félre, kérlek. Gyerekként volt ez felfoghatatlan. Éppen arra szeretném a lányok figyelmét felhívni, akik még az útkeresésüket élik, hogy ne adják el magukat, és ne higgyenek annak a szemfényvesztésnek, amit a tévében látnak, hogy csak akkor lesz belőlük ember, ha úgy fognak kinézni, mint a celebek. Mert ezek az irreális elvárások nagyon távol viszik őket az élettől.

2019.11.10. 11:35:29

@Csillagbérc: sajnálom, hogy ennyire félreérthetőre sikerült ez a posztod, triggerelted a félreértést.
Manapság úgyis divatos téma a férfiak és nők közé éket verni, gyűlölködést szítani.
Fuss neki még egyszer és próbáld világosan leírni mi a mondanivalód. Ez most nem sikerült szerintem.

Burgermeister 2019.11.10. 11:37:30

Mar mar Huffnagel szintű kommentek, sok igazság van bennük IS.

KUHULIN 2019.11.10. 11:40:48

Amúgy tényleg senkinek nem jött le, hogy a csaj (néni) nem saját magáról ír, hanem az általa irigyelt jól kinéző fiatal nők elképzelt életéről?

Csillagbérc 2019.11.10. 11:42:03

@Daenerys Targaryen: Nem a nők és a férfiak között van egyenlőtlenség, és erről sehol nem is írtam, de köszönöm, hogy megosztod a meglátásaidat. Nem a nők vagy a férfiak hibásak, mindkét nemnél vannak ilyenek is, olyanok is. Szörnyű is lenne, ha egyformán gondolkoznánk. A probléma a nők felé sugallt téves elvárásokkal van, és azzal, hogy a legtöbben hisznek abban, hogy ha nem lesznek eléggé trendik, akkor nem is lehetnek szerethetők. Nyilván, én csak a női oldal terheit látom, azt nem, hogy a férfiként milyen a mai társadalomban élni, de a cikk nem is a férfiaknak szólt.

masada 2019.11.10. 11:51:37

Fényképek is vannak az egészről?

John Doe3 2019.11.10. 12:19:55

@Csillagbérc: "Nem találják magukban a szépet, mert elhiszik, hogy minden csak a külsőről szól." Szvsz ez kicsit bonyolultabb. Azért nem találják, mert nincs bennük, éspedig azért, mert az ún. belső szépség nem úgy nő, mint a kamaszlány melle (ti. magától), hanem meg kellene dolgozni érte. Az meg macerás. Uncsi. Van, aki erre idővel rájön, van, aki nem. Előbbi aztán kesereg, vagy igyekszik pótolni, amit elmulasztott (amit jobb híján önfejlesztésnek neveznék). Szerencsére ez nem esélytelen válllalkozás.

Csillagbérc 2019.11.10. 12:25:51

@John Doe3: Természetesen nem esélytelen! Sőt, erre kellene törekedni, és nem beletörődni. Sok lány semmi figyelmet nem kap otthonról, ezért keresgél kívül. Ők vannak veszélyeztetett helyzetben. Nincs előttük egészséges minta, ezért a tv-ből választanak maguknak. És hiába is tagadnánk, nagyon sokan vannak.

CCnick 2019.11.10. 12:35:09

@Csillagbérc: "pedig az írásom nem arról szólt, amit te kiolvastál belőle" Akkor itt az ideje megtanulnod írni, mert az mindig jelent valamit ha mindenki szembejön veled az autópályán.

A rokkant is ember · http://arokkantisember.blog.hu 2019.11.10. 12:41:40

@Torokhang: nem tudom, ki vagy, de jókat írsz nagyon.....nincs blogod, amit olvashatnék?

2019.11.10. 12:47:47

@Csillagbérc: Most komolyan arról beszélünk, hogy a média gonosz? :D

Szerinted a mai 12-16 évesek mekkora része néz tévét?

Teljesen hibás az analízised. De tényleg. NEM mesterségesen szított dolog az, hogy a külső meghatározó szerepet tölt be az életünkben. Hanem ez így van. Egy vékony, szép arcú, nagy mellű nő ötmilliószor több figyelmet, törődést, lehetőséget kap az élettől, mint egy dagadt, csúnya arcú, kismellű nő. Nem véletlen, hogy a "nőjogi" aktivisták vagy ronda, de legfeljebb átlagos kinézetű nőkből állnak. Az ő világukban a férfiak valóban privilégiumokat élveznek, és a hozzájuk hasonló nőket tényleg csak orrbefogva, fejükre zacskót húzva, félrészegen tömítik.

Ez nem szupermodell elvárás baszki. Hanem az, hogy ha nőként dagadt vagy, fogyjál le. Ha nincs szép arcod, mert mondjuk pattanásos, költs arcápolásra. Ha szarok a melleid, csináltasd meg. Ez egy működő dolog. Ahogy a pasiknál is működik az, hogy ha lefogynak, kigyúrják magukat, rendesen öltözködnek és elkezdenek többet keresni.

Az egész hátterében az áll, hogy mindenki magának akar jót, és ezt NEM a média sugallja. Ez így VAN. Tehát emiatt vernyákolni tök felesleges.

Én személy szerint tudod, hogy mennyit kúrtam azzal, hogy rajtam keresztül egy jobb életet akartak maguknak a csajaim? Úgysem hinnéd el, szóval le sem írom a számot. Sokat. És tudod mit? Rendben is van ez így. Mert aki napi 14 órát dolgozik havi 50 ezerért a MEPZ1-ben, hétköznaponként nem látja a napot, és mehet haza, hogy a dirty kitchenben megfőzze a vacsiját, az teljesen jogosan úgy van vele, hogy hálával és szerelemmel tekint arra, aki őt (meg valamennyire a családját) ebből a fosból kimenti.

Szóval nyugi, én játszottam fordított leosztásban, és megtapasztaltam, hogy mit jelent vonzónak lenni. Ha tényleg úgy van, ahogyan gondolod, és a "média" azt sugallja a lányoknak, hogy nézzenek ki jól, mert ez a siker kulcsa, akkor a médiának igaza van.

Csillagbérc 2019.11.10. 12:49:33

@CCnick: Nincs a világon olyan írás, zene, vagy bármilyen szubjektív alkotás, amit mindenki egyformán ért. És ez így van jól. A nőknek szóló írásoknál - és nem csupán azoknál, amiket én írok- szinte csak a férfiak reagálnak negatívan. Nem kell szeretned, amit írok. Egyszerűen ne olvass.

Csillagbérc 2019.11.10. 12:53:02

@Torokhang: Jól kell kinézni, igen, és ahogy mondod, magad miatt. Ez a legfontosabb! Hogy ne mások elvárása diktáljon, mert az kudarcra ítél. De átesnek a másik oldalra, mert a külső nem minden. Igen, legyél igényes, ápolt, ne hízz el, élj egészségesen, de nem szabad azt hinned, hogy minden csak a testedről szól, és a fejedbe meg a szívedbe nem kell semmilyen értéket tenned.

2019.11.10. 13:15:28

@A rokkant is ember: Hehe, kösz :)

Nincs. Gondolkodtam már rajta, hogy leírom a kalandjaimat, de csak akkor vagyok online, ha unatkozom a melóban. Különben vár otthon a családom, Amúgy meg annyi expat próbál youtube-ozásból pénzt keresni, hogy kb. már mindent elmondtak a témáról. Magyarországról meg nagyon kevesen mennek ki csajozni (pláne élni) a Fülöp-szigetekre vagy SE-Asiába általában. A történeteim nem különlegesek, ha megnézed az profil aktívitásomat, kétféle reakciót kapok, attól függően, hogy az illető élt-e már SE-Asiában: 1.) A hazudós kurva anyád (akik nem voltak), 2.) Egyetértek, de az ázsiai nők pénzéhes retkek.
Ja. Kész szerencse, hogy a nyugatiak nem. :D

Viszont! Ha tényleg rokkant vagy valami testi fogyatékossággal, én a helyedben egy percig nem gondolkodnék azon, hogy mit csináljak, ha tudsz valamennyire angolul és tudsz őszintén szeretni.

Javaslom, hogy nézd meg ezt:
youtu.be/4nFwao5jYvU?t=965

Egy vazektómiás, ötvenes fickó, aki egy 22 éves csajjal járt, aki élete szerelme volt, és mondta, hogy nem tud gyereket csinálni neki. A sztori olyan kemény, hogy bazdmeg, sírtam, amikor néztem ezt a részt. Pláne, hogy ismerősöm a pasas, és tudom, hogy miről beszél. Akik nem tudják, hogy miről beszélnek, azok azok a nők, akik a korán megnőtt mellük meg a gonosz média miatt rinyálnak.

2019.11.10. 13:28:51

@Csillagbérc: Elemezzük ezt egy picit!
" Jól kell kinézni, igen, és ahogy mondod, magad miatt. Ez a legfontosabb! Hogy ne mások elvárása diktáljon, mert az kudarcra ítél."
Amikor "magadért nézel ki jól" az mit jelent? Hogy belenézel a tükörbe és tetszik a kép? Ez a tetszés min alapul? Nem azon, hogy az utcára kimenve milyen visszajelzéseket kapsz? Minden ember saját véleménye és saját ízlésa csakis kizárólag külső visszaigazolásokon alapul. Mit mond aa szülő, a testvér, a barát/barátnő.
Az okés, hogy ne egy idegen divathatalon szabja meg a tetszést. Na de tudsz csinálni egy ettől a "romlott" világtól elszigetelt társadalmat, ahol a valódi értékalapú humánus ízlést lehet pátyolgatni? Vannak ilyen szigetek? Lehetséges ilyet csinálni?

Vulgo 2019.11.10. 13:32:07

Best, hogy a cikk alatt ott a cuki cipolearazas reklam.

Csillagbérc 2019.11.10. 13:42:05

@Daenerys Targaryen: Persze, hogy vannak visszajelzések, és éppen ez a lényeg, hogy jó lenne, ha már kicsi korodban fejlődne az elfogadás, a szeretet érzése,ha nem azt oltanák bele a gyerekekbe, hogy nem jók, hogy nem szépek, hogy értéktelenek. Mert nyilván nagyon sok lány nő fel például apa nélkül, vagy egy elnyomó, esetleg molesztáló apával, ami által sérül az énképe. De nehéz ezeknek a tévelygő lányoknak elmagyarázni, hogy nem a vastag bokád fog meghatározni, vagy a hegyes orrod, vagy bármi ilyesmi, és nem is attól leszel szép, hogy sok pénzt tudsz magadra költeni vagy keveset. Nem lehetséges kimenekülni ebből a társadalomból, de túl kell élni, és ha lehet, akkor úgy, hogy ne sérülj nagyon, és olyan emberekkel vedd körbe magad, akiknek fontos számodra a véleménye, és fordítva. Ahol szeretet vesz körül, és felvértez, hogy az életben adódó problémákkal szembe tudj nézni, és ne legyen belőled áldozat.

Horthy Miklós cselédje · hamisgulyas.wordpress.com 2019.11.10. 13:59:39

Teljesen fordítva ülsz a lovon. Te igazából a férfiakról beszélsz, bármennyire is furán hangzik ez elsőre. A nők azok (statisztikai tény) akik a férfiak 90 % át élből elutasítják a külsejük miatt. Minden nőnek van egy 10 % férfi rétege, aki számukra megfelelő.
Férfiaknál ez a szám jóval kevesebb, mert kevésbé szelektálnak külső alapján, sokkal nagyobb nekik a merítés.

Tehát a "Ha nem nézel ki egészen pornó színésznőnek, akkor nem fogsz kelleni." mondat egyszerűen nem igaz!
Egy nő, már akkoris piacképes ha lélegzik és nem 60 éves. Ha emellé nem 120 kg és nincs undorító személyisége kb. mindenféle pasija lehet.
Ezt nap mint nap láthatjuk, csak nézelődj egy forgalmas helyen.
Fordítva viszont nincs így. A dagadt, előnytelen külsejű srácok nem nőkkel jönnek kézen fogva az utcán.
De igazából sok átlagos kinézetű srác sem.

Tébolyról beszélsz, meg torz világról. Hát ez a torz dolog. Hogy teljesen normális srácok otthon matyiznak 25 évesen is, mert a globalizált társkeresési piacon egyszerűen elvéreztek, az Internetről minden nő vadászik magának megfelelő pasit. Aki nem ő lesz.

Te ennek csinos nőként kb. a nyertese vagy, erre úgy beszélsz mintha te lennél az áldozat. Teljesen nevetséges az egész.

2019.11.10. 14:21:32

@Horthy Miklós cselédje: ez elég szélsőséges vélemény volt.
Rengeteg férfi és nő szingli a mai világban, mert mindegyiküknek, férfinak és nőnek egyaránt undorító a személyisége vagy sérült énképű vagy irreális elvárások között él, önreflexió hiányában.
Jó lenne ha elmozdulnánk a MNK és MPG primitívségéből és a 90-10% hazugságából. Ha átveszik a férfiak egymástól ezeket az ostobaságokat és elég sokan leírják, az attól még nem lesz igaz.
Csak szánalmas önigazolás.

@Csillagbérc: ezzel egyetértek, de ha ez a mondanivalód, akkor miért nem ezt írtad le a posztban? Amúgy meg ajánlom olvasmánynak:

bookline.hu/product/home.action?_v=Orvos_Toth_Noemi_Orokolt_sors_Csaladi&type=22&id=308513

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.11.10. 14:24:06

Az külön vicces, hogy állítólag a férfiak nem értik meg a posztot, ennek ellenére több poszt szól a nézésével bugyilecsúsztató mr hodgkinról, aki miatt felnőtt fejjel elvált. Tudtommal 12-15 évesek nem házasodhatnak.
Tudom erre is lehet frusztrált sértettséggel reagálni, hogy akkor ne olvassam :D

Csillagbérc 2019.11.10. 14:24:50

@Horthy Miklós cselédje: Mindkét nemnek nehéz a dolga, és ezt nem is vitattam. Ahogy a poszt elején is tényként szögeztem le, csak az egyik nem szemszögéből írtam, és onnan is csak egy réteget emeltem ki.

Csillagbérc 2019.11.10. 14:26:04

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Senki nem vált el, nem olvastál elég figyelmesen. Rákról volt szó. Betegségről, ami odáig juttatott, és gyógyulásról.

Csillagbérc 2019.11.10. 14:30:02

@Daenerys Targaryen: Az olvasóim kb 95%-a nő, és ez az egyetlen írás nem külön elemként lebeg, hanem egy nagyobb egész részeként. Sokat foglalkozom a munkám során fiatal lányokkal, és még több olyan nővel találkozom, aki végtelen önbizalomhiánytól szenved. Ennek az oka nagyon sokrétű, és hidd el, sokan arról álmodoznak, hogy ha ők is Vajna Timik lehetnének, akkor meglehetne mindenük, és nem egy alkoholista férj verné őket meló után otthon. A téma nagyon-nagyon szerteágazó, és nem is volt célom minden szegmensét körüljárni. Ez az egy éppen csak arról szólt, hogy a negatív mintakövetés a sérülékeny serdülőkorban értékvesztéshez vezet. És, hogy igenis van más út.

_Wasp_ 2019.11.10. 14:31:59

@Csillagbérc: kinzóan tele vannak a hozzászólásaid és az írásod általánosításokkal, ráadásul a férfiak felé durván negatívakkal, miközben számon kéred a világon (és elsősorban a férfiakon) miért nem tekintettek a felszín mögé.

A problémád, amit leírtál megítélésem szerint a választás szabadsága jelenti, miszerint te is magasra tetted a lécet a téged potenciálisan választókkal szemben, így nem találtál egy normális férfit sem, és veled szemben is magasra rakták a lécet, így aki normális volt, messzire elkerült. (remélem jellemben és önismeretben fejlődtél annyit, hogy ez változott, esetleg beletörődtél a helyzetbe, vagy ilyesmi)

Én férfiként azt látom, hogy vannak igazi nők. Valahogy körülöttem nem volt hiány belőlük. Ha te azt látod, nincsenek igazi férfiak, akkor félrecsúszott a mércéd. A férfiak olyanok, amilyeneknek elvárja őket a (nő) társadalom. Alapvetően a nőknek akarnak imponálni, őket akarják megszerezni, megtartani, boldoggá tenni. Persze, van verseny férfiak között is, ahogy nők között is, de most a nemek közötti interakció a téma. Az, hogy a férfiak többségét nem tartod magadhoz "méltónak" teljesen oké, a legtöbb nő ilyen, szeretne a felső 20-10-5%-ból válogatni, kérdés összejön-e neki, vagy a valóságban be kell érnie a taxis Bélával, aki ugyan gyakran büdös, de legalább ritkán jön részegen haza. Mert sajnos Patrick Swayze néha már foglalt, és ha nem foglalt, akkor is nagyobb igényei vannak, mint két cici. Én nem vagyok ugyan Patrick Swayze, de ha az első randin ilyen szintű elkeseredettség, férfiak felé negatív attitűd folyna a randipartnerből, világgá szaladnék hátra se nézve. Ez katasztrófa, vállalhatatlanul gáz. Ilyenkor pedig nem a világ a hibás, nem a világot kell megváltoztatni, hanem saját magadat.

Gondolod, ha megnézett téged valaki, akkor az azt jelentette, hogy akart téged és elhagyta volna a feleségét, és családját, csak azért mert nagy csöcsöd volt? Ne viccelj, egyrészt a nagy mellek kb semmit nem jelentenek (a jó illetve sportos alak sokkal inkább, mert azt sugallja egészséges vagy és adsz magadra, de ez is édeskevés ahhoz amit feltételezel) A feleségem tipikusan felhívja a figyelmem az utcán arra, ha lát egy bomba csinos csajt. Nehogy emiatt rosszul kelljen magam éreznie bárkinek. Aki el akarja kerülni a feltűnést az el tudja.

Az valóban jó tanács lenne a lányok felé, hogy ne akarják az életük problémáját a külsejükre alapozva, másokkal megoldatni, mert ritkán sikerül, és még ritkábban tartós az efféle megoldás - konkrétan soha nem szól örökre.

randomuser1 2019.11.10. 14:49:33

remek poszt, már a harmadik bekezdés első mondatára sikerült kiverni!

erkölcsi hulla 2019.11.10. 15:29:08

Tudjuk, tudjuk, a férfiak a hibásak a csöcseidért és mindenért IS, valamint összes nő el van nyomva, és kiszolgáltatva.

Haladjunk, uncsi.

Horthy Miklós cselédje · hamisgulyas.wordpress.com 2019.11.10. 15:34:22

Amúgy a poszterinának mi a baja jelenleg? Lovagját megtalálta, boldog. Mi a gond akkor? Ja, hogy a szemét pasik nem látják a nők értékeit.
28 éves vagyok, SOHA NEM VOLT MÉG BARÁTNŐM.

Nekem mikor fogja elkezdeni nézni akár egyetlen nő is az értékeimet? MIKOR?

erkölcsi hulla 2019.11.10. 15:34:57

@Horthy Miklós cselédje: "Te ennek csinos nőként kb. a nyertese vagy, erre úgy beszélsz mintha te lennél az áldozat. Teljesen nevetséges az egész."

Nevetséges? Inkább agyhalott és felháborító, hogy a médiában még mindig ezek az agyhalottak vannak durván felülprezentálva.
Szerintem a nyugati fejlett világban a történelem során a férfiakat ennyire még nem gyűlölte a saját társadalmuk soha. Nyilván csak a fehér, fiatal, cselekvőképes férfiakat.

232323 2019.11.10. 15:52:21

A nagy csöcsök meg hamvas test eredményeképpen (amiért nem dolgoztál meg, csak kaptad úgy, hogy nem is kérted) olyan könnyű életed volt, hogy tized erőfeszítéssel megkaptad azt, amiért egy hasonló paraméterekkel rendelkező pali összetenné a két kezét.
Aztán hogy hogyan sáfárkodik ezzel egy lány az más kérdés. :)

Igazából elképesztően könnyű életed van/volt, mert 14-30 között egy nő bármit megkap... kb még az átlag is. csak csettintsen. Igazából később sem rossz nekik, csak összevetve azzal, hogy az aranyéveik alatt milyen jó dolguk volt nos... ahhoz képest a 30+ lét lejtmenet.
Mikor szar nekik? úgy 45 felett... addigra megeddződnek a férfiak és pörgősen nyomják a most már nem olyan kislányokat a faszkörhintán. :)

232323 2019.11.10. 15:54:13

@Horthy Miklós cselédje: Majd ha a fizetésed rendben van, a rajtad lévő ruhák értéke eléri a 200ezret és a karórád a minden kori átlagfizetés öt-tizenötszörösébe kerül, a kocsi a segged alatt ér az éves átlagbér hússzorosa és bátran rendeled valami ótvar helyen a viszikóla-köröket.

Az se baj ha mindez nem igaz, csak tégy úgy.
Vagy gyúrd ki magad keményen. Nem vadul, csak keményen.

Csillagbérc 2019.11.10. 15:56:47

@Horthy Miklós cselédje: Nem a férfiakról írtam, és nem is nekik. Nincs férfigyűlölet, nem jobb senki sem a másiknál. Nem a férfiak nem látják a nők értékeit ( bár ilyenek is akadnak bőven, nem ilyen irányúak az elvárásaik, de ez fordítva is ugyanígy! ), a nők nem látják a saját értékeiket, és elhiszik, hogy az értéktelenség teszi őket valakivé.

Horthy Miklós cselédje · hamisgulyas.wordpress.com 2019.11.10. 15:58:17

@erkölcsi hulla: Van remény. Úgy hívják hogy MGTOW. Egyre több férfi ébred fel ebből a rémálomból ami megy. Nyugaton már nagyon terjed, pár év múlva Magyarországon is közismert jelenség lesz ez. Az egyetlen igazi válasz jelenleg a 3. hullámos agresszor feminizmusra.

232323 2019.11.10. 15:58:36

@Horthy Miklós cselédje: ". Hogy teljesen normális srácok otthon matyiznak 25 évesen is, mert a globalizált társkeresési piacon egyszerűen elvéreztek, az Internetről minden nő vadászik magának megfelelő pasit. Aki nem ő lesz." -> hát ez szomorú amúgy, de nincs mit tenni vele. Ez van - alkalmazkodj. Vagy lemondasz a nőkről vagy adaptálódsz egy olyan szinten, ami számodra még elfogadható.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.10. 15:59:31

@Emmanuel Goldstein: "remek poszt, már a harmadik bekezdés első mondatára sikerült kiverni!" - bazzz... feljelentelek gondtalan veszélyeztetésért... majd megdöglöttem a röhögéstől. :-))

232323 2019.11.10. 15:59:47

@232323: + de ne picsogj, inkább tegyél fel még egy tizest a tárcsára.

Csillagbérc 2019.11.10. 16:05:20

@erkölcsi hulla: Nézd, a cikkben senkit nem hibáztattam, pusztán arra óhajtottam felhívni a figyelmet, hogy serdülőkorban mennyire könnyen siklik félre az önbecsülés. És mivel nő vagyok, ezért az írásom is nekik szól. Nem állítottam, hogy a fiúk sorsa könnyebb, sem azt, hogy más jellegű problémákkal kell megküzdeniük, de én nem voltam serdülő fiú, így biztosan nem tudnék a legkevésbé sem hiteles lenni a témában. Mint ahogyan egy férfi sem fog soha egy kislány fejével gondolkozni. Ez nem gyűlölködés, hanem tény. Sem a nők, sem a férfiak nem tökéletesek, mert a jellem az egyénben van, nem a hovatartozásában.

Horthy Miklós cselédje · hamisgulyas.wordpress.com 2019.11.10. 16:07:37

@Csillagbérc: Szerintem meg igenis látják az értékeiket, mert olyan 14 éves koruktól kezdve részesülnek abban hogy ők "királylányok". Mióta Internet van, azóta még inkább ez van.
Ha meg a lány nem azt akarja hogy csak egy testet lássanak belőle, hát akkor viselkedjen úgy... lehessen vele beszélgetni is, és akkor nem csak egy szexbaba lesz...

HaCS 2019.11.10. 16:10:09

Nagyon sok szempontból elgondolkodtatott az írás, és több tekintetben nem jutottam dűlőre.

Hol voltak a szüleid 12-15 éves korodban? Semmi nem tűnt fel? Nem ült le veled beszélgetni anyukád ezekről a dolgokról? Nem tűnt fel neki, hogy egészen pornószínésznősen nézel ki, vagy hogy harmincas palik csapják neked a szelet?

"Jöttek a kalandok", amik pont úgy működtek, mint kalandok. Nálad is nem csak a férfiaknál halló! Ők használni akartak, te meg ezt tudtad, és játszadoztál velük. A te mondataid használom, nem én találom ki. Az éremnek két oldala van, és te is bármikor abbahagyhattad volna ezt a játszadozást, de...? Miért nem?

Felfigyeltem, milyen kreatívan használod a kijelentő/felszólító mondatokat.

"Beletörődtem, hogy a szerepem pusztán abból áll, hogy törődjek bele. Érted. Semmi más. Fogadjam el, hogy ennyire vagyok hivatott, és ne ellenkezzem, sőt örüljek neki, mert hát sokan felfigyelnek rám."

Érted? Beletörődtél, megtetted, de miért? Ki(k) volt(ak) az(ok) a véleményformáló(k), akik erre késztettek? Szüleid? Barátnőid? Tanáraid?
Vagy a saját belső kényszereidet próbálod eladni külső körülményként? A mocskos világ mi?
Elfogadtad az árcéduládat, mondod, de nem. Te áraztad be saját magadat. Jóval a saját korosztályod lehetőségei, és tuljdonságai fölé. És amúgy, így utólag az árcédulád szerinted túl magas volt, vagy túl alacsony?
A saját döntéseidet kellett elfogadnod, és azért felelősséget vállalni. Ezzel a mentalitással mondjuk elfogadom, nem volt könnyű.

Később jött a legalja valóban. Számomra, de lehet számodra is érthetetlen okokból családos férfiakkal kezdtél incselkedni. Minek? Patrick Swayze majd igazi hősként elhagyja a családját, vagy mi volt a terv? Egyszerűen nem értem ebből hogy gondoltad, hogy siker lesz?

Vártad a saját történeted, amihez ezekkel a módszerekkel x>5 év alatt sem kerültél egy lépéssel sem közelebb. És min próbáltál változtatni? Ismerkedési helyek, hobbi, ruhatár, baráti kapcsoltok, bármi?

"Jó lett volna melegítőben, kócosan, nagyon röhögve egy sörrel a kezemben átbeszélgetni egy éjszakát a világ nagy dolgairól..."

Nem volt melegítőd? Nem volt pénzed sörre?
Vagy csak nem illett az image-hoz?

A tanulság, hogy minél hamarabb rá kell döbbenteni a fiatalokat, hogy a cselekedeteikért felelősséggel fognak tartozni. Ha más nem saját maguk felé.

Abban látod igazad van, hogy sok fiatal lánynak rendet kell rakni a fejében, de ez a világ- és férfiutálat, ami a szavaidból árad nem fog segíteni rajtuk.

Sem.

Csillagbérc 2019.11.10. 16:11:25

@Horthy Miklós cselédje: Látod, ezzel teljesen egyetértek, sőt erről beszélek! Hogy ne viselkedjenek úgy, mintha csak egy test lennének, mert akkor csak egy testet fognak belőlük látni.

Horthy Miklós cselédje · hamisgulyas.wordpress.com 2019.11.10. 16:13:45

@232323: 20 évesen elképzelhetetlen lett volna ez a gondolat, hogy lemondás róluk. Ma már sokkal inkább elképzelhetőbb, 8 évvel később. Ma már nem olyan elánnal udvarlok mint fiatalabb koromban. Sokkal kevésbé érdekel. Megtanultam nők nélkül élni, muszáj volt.S igazából az van hogy van nélkülük is élet. Ennyi.

Nancsibacsi 2019.11.10. 16:19:16

@Csillagbérc: Már ne haragudj, de innen kezdve "Bolyongtam az értetlenségben, hogy hogy a csudába lehet az, hogy nekem ennyi „pasim” van" kb 1000 karakteren keresztül leírod hogy mekkora ordas nagy ribi voltál. Pl: "Jöttek kalandok", "dühös és megalázott voltam állandóan, pedig mások azt látták, hogy játszadozom a fiúkkal.", "És én szépen lassan el is hittem nekik, hogy bennem a jóisten adta cickókon kívül nincs is semmi. Beletörődtem, hogy a szerepem pusztán abból áll, hogy törődjek bele." - ezt rohadt nehéz kimagyarázni. Teljesen hiteltelen a visszakozásod.

Amúgy a sztoridban semmi extra nincs: tényleg vannak olyan gyereklányok, akikkel nem törődnek a szüleik - főleg az apjuk -, és nem kapják meg azt az információt, hogy hosszú távon miért nem érdemes kurválkodni akkor se, ha az adottságaid megvannak hozzá. Ez szomorú, de a mai elnőiesedett világban sajnos az apák szerepe ezen a téren is csökkent - csak keressen sok pénzt, a gyerek meg ne építsen vele túl szoros kapcsolatot, mert az megnehezíti a válást.

Csillagbérc 2019.11.10. 16:20:32

@HaCS: Köszönöm az észrevételeidet! Nos, a szüleim nyilván nem láthattak mindent, és nem, nem öltöztem pornósan, ez a rész nem rólam szólt! Volt melegítőm, és képzeld, sörre is futotta. És tanultam is, sőt értelmes tevékenységekben leltem örömömet. Nem gyűlöltem a fiúkat, férfiakat, most sem teszem. Nélkületek nem lenne ilyen csodálatos ez a világ! Tudod, hogy mi történt? Olyan sznob és gazdag környezet vett körül, amiben csak a külső számított. Ez volt a kortárscsoport, ahol a fiúkat csak a puccos lányok érdekelték. Az ilyen "menő" lányok pedig csak a menő lányokkal barátkoztak. Én pedig nem voltam gazdag, anyagilag nem. És sajnos igyekeztem ennek az elvárásnak megfelelni, amiben sosem találtam a helyem, mert felfigyeltek ugyan rám, de csak akkor és addig, amíg játszottam ezt a szerepet, hogy oda tartozom, ahová valójában nem. Sok lány esik ebbe a hibába, és bizony a középiskolás éveiben még nincs az önértékelés, önismeret magaslatán senki.

BéLóg 2019.11.10. 16:21:33

Tetszett. Bízom benne, ... nem. HISZEK benne hogy igaz és remélem nem lesz vége. Jó volt olvasni.

Csillagbérc 2019.11.10. 16:29:24

@Nancsibacsi: Jaj, komolyan, ismétlem általános- és középiskoláról beszélek. Azért tettem idézőjelbe a pasit, mert arra céloztam vele, hogy ők nem kapcsolatok voltak, hanem csak fiúk, akik érdeklődtek irántam. A kalandok meg titkos levelek, séták, beszélgetések, ne adjisten egy-egy sulidiszkó volt. A későbbiekben pedig nyilván megismertem más fiúkat is. Sajnos a nagyátlag csak a külsőt akarta, de ez nem azt jelenti, hogy nem találkoztam rendes srácokkal, vagy ne lettem volna szerelmes. Nem az én mércém volt magas, nem magamat tartottam sokra, hát éppen ez az, hogy úgy éreztem, nem vagyok elég jó ahhoz, hogy szeressenek, mert a környezetemben a jó csajok gazdagok voltak, és szép ruhákban jártak, stb. És ezzel nem vagyok egyedül, mert kb 10000 amerikai középiskolás lávsztori szól erről, hogy a külső nem minden, hogy a kamasz lányok ( bár biztosan a fiúk is) nem hiszik el, hogy elég jók lehetnek.

virgo 2019.11.10. 17:08:20

@Csillagbérc: "Nem állítottam, hogy a fiúk sorsa könnyebb, sem azt, hogy más jellegű problémákkal kell megküzdeniük, de én nem voltam serdülő fiú, így biztosan nem tudnék a legkevésbé sem hiteles lenni a témában"

Izé, empátiáról hallottál már?

Robbie2008 2019.11.10. 17:17:58

Kedves Csillagbérc! Értem, hogy mit akartál közölni, de a kommenteket olvasva úgy tűnik az üzenet nem igazán ment át, ezért épitő jelleggel kommentálnám némelyik gondolatod:

„Alig tizenkét évesen már b kosaras melltartót hordtam. Azt hiszem, hogy itt kezdődött minden. A cici hatalma félelmetes, és legyél bármennyire is tiszta gondolkodású, egyszerűen képtelenség a helyén kezelni az érzést ennyi idősen, gyakorlatilag gyerekként, hogy kellesz. „

Ebből a részletből egyértelműen kiderül, mi történt veled gyerekként...a szüleid érzelmileg sajnos durván elhanyagolhattak. Ha törődtek volna veled („kellettél” volna), vagy észre se vetted volna, hogy 20-30-40-50 évesek csorgatják a nyálukat utánad, vagy ha észre is vetted volna, nem foglalkoztál volna vele, mivel totál érdektelen lett volna számodra (kb. úgy mint amikor egy normális férfit megnéz egy nem túl vonzó nő: nyilván érzékeli, de nem különösebben foglalkozik vele, ebből kifolyólag nem is háborodik fel, hogy pl. „nézd már a perverz dagadék, hogy mustrál, de beteges”. Egyszerűen továbbsétál.)

„Eleinte tetszett, azt hiszem. Eleinte mindenkinek tetszik, hogy értékesnek érzi magát, még akkor is, ha valójában ez egyáltalán nem ezt jelenti.„
Igen, egyre biztosabb, hogy diszfunkcionális családban nőttél fel (sajnos). 12 évesen csak úgy értékesnek kellet volna érezned magad normál esetben.

„Mire tizenöt lettem, addigra már a harminc felettiek is ott álltak a sorban, akik a bugyimba vágytak, őket is megbűvölte a cici hatalma. Csak én nem tudtam mit kezdeni vele.”
Miért kellett volna bármit is kezdened vele? Ha nem akarsz, nem beszélgetsz (nem teremtesz kapcsolatot) velük, ennyi. Ezt 15 évesen is megteheti az ember.

„Én még a Dirty Dancing-ben éltem. Klasszik szerelmet kerestem, a drámát, a könnyeket, a varázslatot, amiről egy serdülő lány álmodozik,”
Az de helyes film, én férfiként amúgy pont hogy felnőtt fejjel szerettem meg :-).

„és mindig, de mindig csalódnom kellett, hogy bizony az akkor már c-n is túlmutató kosarakon túl nem látszott belőlem semmi. Csakhogy ezt sem lehet megérteni ennyi idősen. Csak én éreztem, hogy valahogy elvesztem ebben az egészben. Jöttek kalandok, és én vártam Patrick Swayze-t, hogy rántson már ki ebből a rémálomból, de nem jött, nem jöhetett, mert én még nem álltam erre készen.
Tartott valaki pisztolyt a fejedhez, hogy olyan pasikkal járj, akik nem is olyanok, mint amilyen az ideálod?

„Csalódott, dühös és megalázott voltam állandóan, pedig mások azt látták, hogy játszadozom a fiúkkal.„
Persze, magadra haragudtál, mert olyan fiúkkal álltál össze, akik nem is igazán tetszettek.

„De ők engem csak használni akartak. És én szépen lassan el is hittem nekik, hogy bennem a jóisten adta cickókon kívül nincs is semmi.”
Az érzelmi elhanyagoltságból fakadóan eleve azt hitted, hogy értéktelen vagy, ezért vonzottál az életedbe „csöcspasik”-at. Esélyed sem volt, hogy normális férfiakkal találkozz. Más rezgésszinten voltatok.

„A hosszú évek pedig ráébresztettek, hogy undorító az összes, és már megalázni sem vágytam őket.”
Ezek szerint volt időszak, amikor vágytál erre = ezek szerint volt időszak, amikor beteges vágyaid voltak.

„És csodáltam azt a néhány férfit, akit nem lehetett elcsábítani, mert szerette a feleségét. Oh, az maga volt a gyönyör! A remény, hogy még él a Földön ilyen, hogy talán egyszer én is megtalálhatom.”
Ezek szerint volt időszak, amikor nős férfiak voltak a célpontjaid = ezek szerint volt időszak, amikor még az előzőnél is betegesebb vágyaid voltak. Ha jól értem a későbbiekből, ezek szerencsére elmúltak már jó rég :-).

„Megkaptam a rákom, mert fel kellett ébrednem”
Ez az egész iromány kulcsmondata, légyege, tanulsága. Ezt a helyedben vastagbetűvel, aláhúzva, pirosan tenném be a szövegbe.

„Nem telt bele két hét, mikor megérkezett hozzám a szerelem, és még máig alig hiszem, hogy felbukkant a váratlanból, a semmiből, kézen fogott, és kirántott abból a szartengerből, amibe éppen belefulladni készültem. Nem volt ellenkezés, engem akart, és én is őt. Elvitte a rákom, ideadta a hitét, és én már több mint egy évtizede minden egyes nap szerelmes vagyok belé.”

A rák felébresztett, a tudatalattidban futó program (értéktelen vagyok, nem jár a szeretet) átirodott és így már a, észrevetted a lehetőséget (helyes, normális pasi) b, be is tudtad fogadni a jót (azóta is együtt vagytok).

„Azóta is kötelességemnek érzem, hogy nőtársaim, különösen a nagyon sérülékeny korban lévő tizenéves lányok szemét igyekezzek felnyitni saját belső szépségükre. „

A szándék remek. Ugyanakkor amíg ilyen szenvedélyesen irod le a gondolataidat, addig nem feltétlen fog átmenni az üzenet. A helyedben arra törekednék, hogy kicsit racionálisabban fogalmazzak. Tudom, unalmasabb, de végül is nem Danielle Steel babárjaira törsz, hanem tanulságot, életbölcsességet akarsz átadni :-).

moonshadow 2019.11.10. 17:38:38

Tipikus női történelemretusálást olvashattunk.
Valójában tök átlagos jócsaj történet, hogy amíg fiatal és csinos, addig a kinézetre és a lóvéra ment rá, halmozta partnereket.
A korral csökkent a választási lehetősége, és amikor lerobbant, már a külsejével nem tudott pasit fogni, muszáj volt a partnerek lelkületét nézni a kinézet helyett, és végre megtalálta azt akivel jól el tud lenni.
A retusálás az benne, hogy már áldozatnak állítja be magát, a fiatal bevállalós eccerélünk éveinek utólagos minősítésében.
A másik oldalról meg lehet egy olyan pasi aki csak lelakott nőt tud megfogni magának.

Csillagbérc 2019.11.10. 17:56:08

@Robbie2008: Köszönöm a kritikát! A megértés a saját nememen belül működik, szerencsére, de ez egy más kérdés. A blogoldal posztjai mind egy nagy egész részei, és akik nemcsak ezt az egy írást látják, azok hála az égnek értik, amit írok. Igen, jól látod, a kulcsmondat éppen az, hogy egy értékvesztésnek, útvesztésnek az lett a vége, hogy rákos lettem, aminek a végén fel kellett ébrednem. Az értékvesztés sok külső hatásnak volt az eredménye, és még annál is több önbizalomhiánynak, ami sokkal inkább a jellememből és a kortárscsoportból fakadt. Nem jártam olyan srácokkal, akik csak a külsőt keresték, ezt nem állítottam. Találkoztam, beszéltem velük, és közvetítették felém az érdeklődésüket. Ez nem egyenlő azzal, hogy minddel kapcsolatom volt, dehogy. De egy bizonyos kor fölött bizony megtaláltak a célzásaikkal azok is, akiknek családjuk volt, gyerekeik, vagy éppen sokkal idősebbek voltak nálam. Nem, nem foglalkoztam velük, éppen ez az, hogy nem. Mert engem nem ez érdekelt. Ahhoz, hogy egy nő felmérje egy férfi szándékait, sokszor elég a szemébe nézni. Ehhez sem kell szoros kapcsolat, és fordítva is így van ez. Nem kellett lefeküdnöm velük ahhoz, hogy rájöjjek, mit várnak tőlem, jaj, dehogy. Azonnal, csírájában elfojtottam az ilyen jellegű közeledéseket, mert nekem ez a fajta erkölcstelenség nem imponált. Visszautasítani a közeledést kapcsolat nélkül is lehet. Az én rákom egyetlen egy férfi volt, aki éppen amiatt, mert nem hittem eléggé magamban fiatalon, olyan nagyon kiforgatott magamból. És még rá sem haragszom, sőt hálás vagyok neki, mert sokat tanultam tőle, még ha jó sok kemoterápiába is került elfogadnom, amit az első pillanattól tudtam. Érzelmekről nem lehet racionálisan írni. Számomra nyilvánvaló tény, hogy rengeteg nő küzd önértékelési problémákkal, és a legtöbben már igen fiatalon megcsúsznak, és próbálnak olyan külső elvárásoknak megfelelni, amiket soha nem fognak tudni elérni, és ettől szenvednek.

pangea 2019.11.10. 18:13:37

Tök jó írás, köszi! Es gratulalok, hogy megtalaltad a nagy Őt!:)

Csillagbérc 2019.11.10. 18:22:28

@pangea: Köszönöm, hogy elolvastad!

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2019.11.10. 18:31:33

1. Kamu írás, profi, megfizetett író alkotása.
2. "Hogy már megnéznek, hogy már megfordulnak utánad, ilyen beteg ez a világ. " Ez a mai liberális elmebetegség reklámozása. Az a beteg világ, ha a férfiak megnézik a fiatal, szemrevaló nőket. Az egészséges világban -szerintetek- a fiatal férfiak a szép, csinos fiatal fiúkat nézik meg. Beteg állatok vagytok.

CCnick 2019.11.10. 19:01:09

@Csillagbérc: a "nem mindenki érti" és a "szerzőn kivül senki" azért nagyon messze van egymástól. Utóbbi esetben nem árt a szerzőnek átgondolni;hopgy esetleg nem a mindenki a béna.

hátsó szándék 2019.11.10. 19:02:39

Nincs ezzel az írással semmi gond. Valószínűleg nem túl jó családi háttér, anyagi gondok, vágyakozás a luxusra, és ha valaki tényleg dekoratív, és erről számos visszajelzést kap, hát elmegy a könnyebb ellenállás irányába. Kamaszlányként, fiatal nőként ez teljesen érthető. Emellett erősödő ürességérzés, vágy az érzelmi mélységre, az igazi kötődésre, tök természetes.
Ez egy felnövéstörténet, amin szerencsére te keresztülmentél. Sokan soha nem mennek keresztül. Túl vagy rajta, minden OK lesz.
Boldog életet neked.

Robbie2008 2019.11.10. 19:27:53

@Csillagbérc: Köszi a válaszod. Értem, szóval akkor nem kalandok voltak valójában, ahogy irtad, hanem egy nagy kapcsolat, ami megmételyezett.

" Érzelmekről nem lehet racionálisan írni. "
Ezzel egy komplett szakmát (pszichológusok) tettél a kukába amúgy :-). A pszichoterépia egyik lényege pont ez, hogy az érzelmeket tudatositsuk (racionalizáljuk), tudjunk beszélni róluk és ezáltal megtanuljuk az irányitást vissza venni az életünk felett a téves tudatalatti hiedelemeinken alapuló káros érzelmeinktől. Beszélni, irni egyaránt lehet racionálisan az érzelmeinkről, persze adott esetben ezt először meg kell tanulni.

Minden jót!

Robbie2008 2019.11.10. 19:31:48

@hátsó szándék:
" Valószínűleg nem túl jó családi háttér, anyagi gondok, vágyakozás a luxusra, és ha valaki tényleg dekoratív, és erről számos visszajelzést kap, hát elmegy a könnyebb ellenállás irányába. Kamaszlányként, fiatal nőként ez teljesen érthető."

Nem értetted meg, amit irt. Hozzáteszem sokan vannak igy ezzel, nekem is elsőre kissé zavaros volt, hogy akkor most mi van és a kommentekre jött válaszokat olvasva tisztult a kép. Pont hogy NEM ment el a könnyebb ellenállás irányába, mert az taszitotta mindig is!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.10. 20:19:17

@fofilozofus: " Az egészséges világban -szerintetek- a fiatal férfiak a szép, csinos fiatal fiúkat nézik meg. Beteg állatok vagytok." - ilyet senki sem írt, te barom!

Csillagbérc 2019.11.10. 20:37:45

@Torokhang: Így is jó sokat adtál nekem az idődből, amiért igazán hálás vagyok. Engem, ha valami nem érintett meg, akkor nyugodtan élem tovább az életemet. Hiszen írásról van szó, egy tökéletesen szubjektív közlésforma, aminek éppen elég annyi emberhez eljutnia, akinek szól, és aki megérti. Könnyen meglehet, hogy sosem történt meg velem a leírtakból semmi, az is lehet, hogy egy hatvanas éveibe hajló, özvegy családgondozó vagyok, aki elnyomva élt egy rossz házasságban, és most rászoruló fiatalokkal foglalkozik. Persze az is lehet, hogy egy kopaszodó, középkorú laboráns férfi vagyok egy vegyipari multinál, aki aggódva figyeli fiatal lányok életútjait, és félti a saját gyermekéét. Bármi meglehet. De tényleg ne szánj még ennyi időt sem olyasmire, amivel ennyire nem tudsz azonosulni. Felesleges.

232323 2019.11.10. 20:48:14

@Horthy Miklós cselédje: van élet nélkülük, de azé csak egy tanácsocska: vedd elő a sportcipőt meg a pólót és menj le gyúrni. Menj rá vadul, 3 hónap heti 6 nap, napi 1 óra intenziv, valamilyen 3 részre osztott edzéstervvel... meg üss fel zalando -t és válaszd ki melyik "look" tetszik. (de előbb adj magadnak 2 hónapot, hogy a tested alakuljon).
Jönni fognak a luvnyák is.

kiskutyauto 2019.11.10. 20:57:49

Na azért nem a cici a minden. Egy korig biztos fontos, úgy késő tinikorig; meg persze van sok infantilis, retardált nyálcsorgató, állattól alig különböző agyhalott barom, akik még élemedett korban is a női mellre csöpögnek.... A nőket, a testükkel mérik, a nőt kéjtárgynak, használati eszköznek tekintik.... korlátolt elméjükben nem áll össze, hogy pontosan ugyanúgy ember mint a férfi, sőt sok esetben "jobban" is.... Mi ebben a morális kérdésben, két puffadt, vagy éppen gethes bőrdarab: Semmi... amúgy is már minden második kis agy nélkül vegetáló plázamajom felfújatja, mert azt hiszi, attól lesz ő a több... Szánalmas. Ha egy csajnak szilikonnal (vagy egyéb megoldással, tökmindegy), van a melle kitoldva, máris tudod az értelmi szintjét (kivéve néhány extrém eset, amikor a mell hiánya tényleg személyiségzavart okoz, komplexust, depressziót stb ilyen esetben TB-re is megcsinálják ugyebár...)... Egy érett férfi sokkal többre értékeli pl a szemet, A szem a legfontosabb!!!. Legkésőbb 30 éves korig értelmes értett személyiség lerakja a külsőségek, és szervek illetve a testkép kényszeres és hiábavaló kábulatát, és komolyabb értékek után néz. Egy komoly kapcsolat, urambocsá szerelem, az tinikorban nyilván a külsőre, és az abból fakadó szexuális vágyra alapoz, de később, már nem kiscsaj és kissrác, sőt nem is férfi és nő, hanem EMBER ÉS EMBER kapcsolata jön, jó esetben (bár nyilván elég ritka)... mellesleg itt már a nemek sem fontosak, mert ha találok egy EMBERT, tök mindegy milyen nemű és azt látom hogy vele jövök ki a legjobban emberileg, vele érzem jól magam, vele akarok élni... szex nélkül is lehet az egy szerelem szintű kapcsolat, egy nagyon nagyon jó barátság,, bármi homoszexualitás nélkül is.... Aki a szabadságfokában eljut ide, az már képes boldog lenni, szinte mindentől, illetve egyre inkább mindentől függetlenül, főleg a külvilágtól. A ki a külvilágnak akarja mutatni hogy boldog, belül meg csak nagy semmi, vagy ami még rosszabb, keserű rothadás, az még állat szinten sincs! Embernek tűnik persze, de szellemileg nagyon messze van tőle. De ha már ösztönök és vágyak, egy érett komoly értelmes férfinek TELJESEN MINDEGY MILYEN EGY NŐ MELLE!!! Mindegy mekkora stb, az sem érdekes ha egyáltalán nincs emlő... az csak hab lehet a tortán, de ha a torta eleve finom, ha hab nélkül is az... A ciciknél sokkal fontosabb a testalkat, combok, popsi és persze legelső az arc a száj a szem... Ha ezek jók, akkor már teljesen mindegy hogy mi a helyzet cici fronton, tessék megnyugodni... a sok kis idióta szuka, valójában nem a férfiaknak műtteti magát, hanem EGYMÁSNAK, mert versenyeznek, nézegetik, kinek mije nagyobb... Hasonló ez mint a fütyi kérdés, bár ott azért valami minimum határ van, ami alatt már tényleg kellemetlen. Cicinél semmi. Csak az, hogy a tulajdonosa, hogy éli meg akár azt hogy nincs semmije ott fenn... ha lazán veszi és nem érdekli, tud felszabadult és boldog lenni, akkor nincs semmi baj, és máris tudhatjuk, hogy egy klassz emberrel állunk szemben. Ha görcsöl ezen, műttet, pazarol hiábavalóan (ráadásul általában ugyebár más pénzéből) akkor meg szinte biztosra vehetjük, hogy az illető EGY NULLA... akármilyen szép kis pofája van....

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.11.10. 22:22:23

énszerintem a poszter keble nem játszott akkora szerepet mint ahogy az íro látja.

Csillagbérc 2019.11.10. 22:53:54

@kiskutyauto: Erős írás, és igen helytálló gondolatok. Köszönöm, hogy megosztottad!

Csillagbérc 2019.11.10. 22:55:36

@PeniValdes: Jól látod! A történetben ez csak egy kvázi metafora, akár popsi is lehetett volna, vagy bármely, a külső szemlélők számára észrevehető, közkedvelt tulajdonság.

vajdasagi 2019.11.10. 23:07:10

Férfiként én is rendkívül negatívan tekintek erre az "eszmefuttatásra". Nevezhetném az én szempontomból "vernyákolásnak" is. De ami nálam kiverte a biztosítékot az ez a rész volt: " És megfizették volna szívesen az árat. A hosszú évek pedig ráébresztettek, hogy undorító az összes, és már megalázni sem vágytam őket. Kaptak eleget. "

Lefordítom más nézőpontra ugyanazt a helyzetet: "Nagyon voltak a csöcseid, ezért szinte minden férfi kúrni akart. De Te - miután sokat megaláztál - a végén már ezt sem akartad. Már a megalázásukba is beleuntál".

Mondhatném, hogy elmész Te a picsába. De finomabban mondva: nagyon sekélyes gondolatokkal ne írjon az ember blogot.

Csillagbérc 2019.11.10. 23:20:08

@vajdasagi: Nem szükséges, hogy jónak lásd, amit írok. Örülök neki, ha te hírből sem ismersz olyan embereket, akik a másikat tárgyként kezelik, mindegy, hogy férfiról vagy nőről legyen szó. Én látok ilyet sokat, sőt hallok is róluk. Srácokról, akik menő kocsit akarnak meg sok pénzt, hogy jó nőik legyenek, és lányokat, akik jó nők akarnak lenni, hogy ilyen pasijuk lehessen. Mindeközben pedig értékek vesznek el, és kevesen hiszik el, hogy csak úgy önmagukért is szerethetőek lennének.

vajdasagi 2019.11.10. 23:35:57

@Csillagbérc: Tudod, még az is lehet, hogy mi tökre jól megértenénk egymást, ha pl. egy munkahelyen dolgozunk és beszédbe elegyedünk. Vagy akárhol máshol. Mégis: azért nem jó a posztod, mert senki sem ezt látja benne, amit Te itt válaszoltál nekem. Ezért máskor mégiscsak jobban el kéne gondolkodnod, hogy HOGYAN közöld azt, amit mondani szeretnél. Nem könnyű tudomány az, de nem is tökéletesre kell csiszolni. Csak ettől a szinttől sokkal jobbra. És kérlek ne gondold, hogy azért nem értettünk meg annyian, mert buták vagyunk. Búcsúzom tisztelettel. :-)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.11.10. 23:57:49

@Csillagbérc: a gáz az hogy azért akar vki jo lenni, hogy jo pasija, noje legyen...aztan egy ido utan jon a masiknak a fekete leves

Jadeite 2019.11.11. 00:47:01

@Torokhang: azt a funkcionális analfabéta anyád picsáját, és még az ilyen sötét zombik próbálnak észt osztani, akik azt sem fogják fel, hogy mit olvasnak :D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.11. 05:10:25

@Csillagbérc: Szóval az a jó, ha szakadt a verdám, csóró vagyok, sörhasam van , lepukkadt izmaim és egy dagadt bálnával élek., mert ha a nő nem hülye, csak az jut. Ez ám az életfilozófia! A gond az, hogy általában ebben az esetben nőből is csak az egybites jut, akivel a beszélgetés jobbára annyiból áll hogy vigyem ki a szemetet.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.11. 05:11:59

@Csillagbérc: Mert arányaiban ugyanannyi igazi férfi van mint igazi nő és ezek többnyire kölcsönösen elhappolják egymást a futottak még társaság elől.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.11. 05:14:56

@Csillagbérc: " Mindeközben pedig értékek vesznek el, és kevesen hiszik el, hogy csak úgy önmagukért is szerethetőek lennének." - a gond az hogy szembe jön az élet. A számlákat fizetni kell és a randa anyucira lelankad a farkam. Majd ha a belső értékek mellett nem számít semmi más, akkor kifordíttatom.

moonshadow 2019.11.11. 08:34:02

@PeniValdes: Mért lenne gáz, ha valaki tetszeni szeretne a párjának, vagy jövőbeni párjának, és ezért tesz is, sportol, mértéket tart, káros szenvedélyektől mentes, stb.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.11.11. 08:49:42

@moonshadow: mert csak azert csinalja...mikozben ezeket azert kell mert sokkal jobb es konnyebb az elet..meg az ember erre van kitalalva..tehat ennek fuggetlennek kene lennie a masiktol es magadbol kene jonnie...agyi tevekenysegre ugyanez

moonshadow 2019.11.11. 09:32:27

Ha valaki másoknak megfelelésből változtatna komolyabban önmagán, pl. 15-20 kilót akar leadni, azt többnyire nem fog sikerülni végig vinni, csakhamar kifullad a lendület.
Viszont bármiért el lehet kezdeni, mert ha közben ráérez az ember az ízére, hogy a saját korlátainak átlépése sikerélményt ad, akkor máris nem másoknak megfelelésből csinálja.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.11.11. 09:47:53

@moonshadow: persze de az jobb opcio ha nem masert teszi hanem magaert es mert jo gyorsabbnak erosebbnek lenni...a tobbi meg majd jon

kiskutyauto 2019.11.12. 01:13:53

@Daenerys Targaryen: Nem értem miért ez a fő kérdésed, hogy hány tini olvas itt... Nem tudhatod! Lehet, hogy több mint hinnéd! De az is könnyen lehet, hogy a bloggazda sem tudja, mert nincs kimutatása róla.... Kitértem az eü okokra, de persze a pszichológiait emeltem ki, értelemszerű, hogy a fiziológiás problémák (mint pl a mit említettél ugyebár) miatt is természetes hogy ha lehet, meg kell csinálni a beavatkozást, tehát a példád ebbe a halmazba tartozik. De csak azért, mert valaki azt hiszi, hogy attól lesz ő kívánatosabb illetve menőbb, ha megcsináltatja (márpedig a többség ilyen) abszolút szánalmas ostoba tévedés belemenni emiatt, egy egyébként nem veszélytelen műtétbe. Tudtad, hogy világszerte évente főleg nők ezrei halnak bele plasztikai műtétek szövődményeibe ill komplikációiba, mellékhatásokba ill kapcsolódó balesetekbe (ami még az is lehet, hogy otthon, a műtét utáni napokban gond lett, mentőt hívott és halálos karambolt szenvedett)... Szélsőségesnek tűnik, amit írtam elhiszem, de ha jobban belegondolsz, nem lehet, hogy inkább az ügyeletes közvélekedés a szélsőséges...? ;)

Facebook oldaldoboz

Csillagbérc

Elmecsendesítés, lélekemelés, gondolatok hétköznapokról, szeretetről, háláról, egy és a női életről- hogy a Csillagbércről figyelve könnyedén megtaláld a békéd

süti beállítások módosítása